Kontakt z biurem obsługi Klienta

Skorzystaj z tego formularza jeżeli masz pytanie odnośnie twojego ogłoszenia lub innych spraw technicznych czy funkcjonowania serwisu.
Jeżeli chcesz się skontaktować z ogłoszeniodawcą skorzystaj z formularza na stronie interesującego ciebie ogłoszenia.
Firma Informatyczna Soft-System
Adres:
Smukalska 37
86-032 Niemcz
Tel:
+48 880 444 561
Uwaga ! Zanim zadasz nam pytanie sprawdź czy odpowiedz nie znajduje się w sekcji "Najczęściej zadawane pytania"

Najczęściej zadawane pytania

Należy zalogować się do panelu klienta

Kliknąć na przycisk "STATUS" znajdujący się pod ogłoszeniem w sekcji "Moje ogłoszenia" a następnie kliknąć na przycisk "USUŃ OGŁOSZENIE" lub "PRZENIEŚ DO ARCHIWUM". Login i hasło znajdą Państw w mailu potwierdzającym zamieszczenie ogłoszenia. W przypadku skasowania tego maila zawsze możliwe jest skorzystanie z funkcji "Nie pamiętam hasła" - po kliknięciu na "Zaloguj się" (w prawym górnym rogu ekranu). Po usunięciu ostatniego swojego ogłoszenia konto jest kasowane automatycznie tego samego dnia w godzinach nocnych.

Wcześniejsza rejestracja nie jest konieczna

Wystarczy zamieścić ogłoszenie a na podany adres e-mail otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia ogłoszenia zawierające również login i hasło umożliwiające zalogowanie się do panelu klienta i modyfikację oferty.

Należy zalogować się do panelu klienta i wybrać z menu głównego "Panel Klienta -> Profil". Następnie zmienić zawartość w polu "Telefon" i kliknąć na dowolne puste miejsce na stronie a zmiana zostanie automatycznie zapisana. Po zapisaniu numer telefonu zostanie zmieniony w ogłoszeniu ale nie na zdjęciach. Jeżeli na zdjęciach prezentowany jest również numer telefonu to należy wybrać z menu "Panel Klienta -> Zdjęcia" a następnie usunąć i dodać jeszcze raz wszystkie zdjęcia.

Logując się na swoje konto.

Aby zmienić cenę , opis lub inne atrybuty ogłoszenia należy się zalogować do panelu klienta. (Hasło znajdą Państwo w przesłanym mailu zatytułowanym "Potwierdzenie przyjęcia oferty".) Następnie z głównego menu strony wybrać opcję Panel Klienta -> Edytuj i wprowadzić prawidłową cenę oraz na dowolne puste miejsce na stronie a zmiana zostanie automatycznie zapisana.

Wszelkie zmiany dokonane w treści ogłoszenia przesyłane są na poszczególne portale automatycznie i całkowicie bezpłatnie. W ciągu 1-8 godzin nowa cena będzie widoczna na wszystkich portalach.

Kliknij na link "Zaloguj się" zlokalizowany w prawym górnym rogu ekranu a następnie na "Nie pamiętam hasła" w panelu logowania.

Postępuj zgodnie z wyświetloną instrukcją.

Nie

Bezpłatne jest zamieszczenie jednego (pierwszego) ogłoszenia w podstawowej wersji prezentowanego tylko w naszym portalu nieruchomości bezposrednio.net.pl. Wiele portali pobiera opłatę za publikację ogłoszenia. U nas możliwe jest zamieszczenie i rozliczenie za publikację ogłoszenia na wszystkich jednocześnie. Łączny koszt publikacji ogłoszenia na 30 dni wg cen poszczególnych płatnych portali to koszt ok. 180 zł W naszej usłudze publikacja ogłoszenia na 30 dni już od 49 zł.

Ogłoszenie przesyłane jest na współpracujące z nami portale nieruchomości w ciągu godziny od momentu otrzymania wpłaty (bez względu na porę dnia). W ciągu kolejnej godziny rozpocznie się publikacja ogłoszenia na większości portalach.

Tak

W mailu potwierdzającym dokonanie wpłaty zamieszczony jest link do faktury. Wystarczy na niego kliknąć a następnie wprowadzić dane nabywcy i wydrukować dokument. Dodatkowo można zalogować się na swoje konto w naszym portalu i kliknąć na link "Zamówienia".

Należy się zalogować do panelu klienta a następnie wybrać z głównego menu opcję Panel Klienta -> Linki.

Aby zmienić lokalizację na mapie należy zalogować się na swoje konto a następnie wybrać z głównego menu opcję Panel Klienta -> Lokalizacja na mapie Następnie przestawić wskaźnik lokalizacji w odpowiednie miejsce. Zmian zostanie zapisana automatycznie.